Help Desk به زبان ساده بین پرسنل یک سازمان، مشتریان و پیمانکاران و تمام افرادی که در چرخه ساختار سازمانی جای دارند است.
هدف یک Help Desk خودکارسازی مدیریت درخواست (گردآوری، توزیع، پیگیری)، سر و سامان بخشیدن به مدیریت تجهیزات سازمانی و کاهش هزینه در سازمانها است.
اجرای این پروژه در کامپیوتر پایتخت شامل موارد زیر است :
- مشاوره در تامین و خرید تجهیزات IT به اداره جات، مدارس, دانشگاه پیام نور، سازمانها، نهادها و کارخانجات همکار با ما بود
- راه اندازی سخت افزاری و نرم افزاری تجهیزات تامین شده
- راه اندازی شبکه و اتوماسیون مجموعه
از همه مهمتر پشیبانی کامل سیستم اجرا شده بدون محدودیت زمانی بوده و هست...